Saturday night out

 I lördags hängde jag med mina favoriter. Det skulle bli lite som något av en "sista kväll tillsammans" innan Josse flyttar till London. Först möttes vi upp hemma hos Josse där det blev lite drinkidrinki och massa prat. Sedan tog vi bussen in till stan, som för övrigt var en jävligt kul bussresa måste jag säga! Vi hade skönaste chaffisen! Vi hamnade sen på interpool där vi både köpte och blev bjudna på drinkar. Åh det var en sån trevlig kväll. Världens bästa vänner. Tänk att vi ska splittras. Why liksom. Kvällen avslutades som alltid på donken innan vi tog sista bussen hem. Dock kom jag inte i säng förrns vid 06 för att jag hängde ute med katter och grejer haha... Ringde stackars Lundahl nån gång mitt i natten också som så snällt pratade med mig! Man ska va glad att man har så bra kompisar! ;)

Kommentarer
Anonym

♥♥♥♥

       http://jjosEfinehjelte.blogg.se
lundahl

Haha jävla idiot, var de inte han du blev rädd för? (Katten alltså)




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: