Christmas part 1


Julafton var verkligen hur mysig som helst. Vaknade upp vid åtta och åt frukost i mörkret med släkten. På förmiddagen gick jag, pappa, brorsan och min kusin för att hyra slalomskidor. Så vi åkte på förmiddagen tills det blev dags för lunch. Vi äter alltid tomtegröt och mackor med julskinka till lunch och dricker julmust såklart. Älskar det! Sen gick vi ut för att åka lite mer skidor. Innan Kalle Anka började hoppade jag in i duschen för att göra mig lite julfin. Sen kollade hela släkten på Kalle Anka och åt fika. Efter det chillade vi mest och jag knäppte kort på allt och sen blev det dags att fixa julmat och sätta oss till bords. Shit vad man äter på julafton alltså. Blev helt proppmätt. Efter julmaten hade alla matkoma och dog ett tag i soffan innan det blev julklappsutdelning. Var så nöjd med både det jag fick och det jag gav bort. Resten av kvällen hängde vi bara i soffan framför tv:n men fick även med nästan hela släkten på att spela spel. Sjukt kul avslut på dagen!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: