Everything at once

Hallå! Tänkte att jag var tvungen att skriva det här inlägget innan det nya året då jag har vela berätta om dessa dagar men inte haft tid/ork till det. Så här kommer lite blandat som hänt efter jul:
På juldagen kom ju som sagt Josse och Sofia och hämtade mig i Kungsberget. Vi åkte hem till mig för att fira att Josse fyllde 20 den natten. Den 26:e alltså. Vi beställde hem mat från onlinepizza och delivery-mannan skrämde seriöst skiten ur mig. Hatar fönster! Vi åkte sen in till stan och fick stå i kö i över en timme in till Slick, vilket såklart var mitt fel, hehe. Men väl inne var det iallafall skitkul! Skrattar fortfarande åt mitt och Josefs toalettbesök... HAHA.

I lördags var familjen hem till farmor och Sten-Inge och deras lilla (stora) katt Jansson. Elli och Jansson kom väldigt bra överens faktiskt. Vi åt kinamat och morotskaka till efterrätt, så gott! Tog sen en liten promenad från farmor in till stan där jag mötte upp Catta. Vi satt oss på Pazzo för lite latte och pratade om våra spännande liv. Av någon anledning så avslutade vi kvällen med några timmar på Max, haha. Men kul var det!
 

I söndags åt jag på stan med Lina och Catta. Jättekul att träffa Lina igen! Inte sett henne sen i somras. Så vi pratade bort flera timmar inne på Waynes innan vi gick en runda på stan. Mycket treeevligt!
 

Igår hade Erika ett litet firande för att hon fyllt 20 år. Jättemysigt! Vi blev bjudna på tacos, paj o massa godis o grejer. Alla blev så jävla mätta haha. Trevlig kväll med massa prat och lite skitsnack hehe, svårt att undvika ibland. Coolaste var ju att Erika fått en polaroidkamera av Robin. Så aviiis!
 
Så, nu har jag fått skrivit av mig lite. Har haft väldigt niceiga dagar faktiskt. Nu måste jag dock skynda mig lite. Ska vara hos Julia om en o en halv timme på Brynäs för trerättersmiddag och har inte börjat göra mig i ordning än. Jag är ALLTID sist var jag en ska. Kommer nog bli en jättebra nyårsafton med massa trevligt folk! Vi hörs nästa år!
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: