Ansiktsmask


Då var det måndag och ny vecka igen. Kände verkligen att jag var i behov att börja min vecka med att ta hand om mig själv litegrann genom en ansiktsmask. Min hy är inte den bästa för tillfället, så vi får se om detta hjälper en aning!
Sen så började jag med ett projekt i mitt rum idag... Det vill säga att rensa ur min byrå. Jisses vad lång tid det tog! Fick flera påsar fyllda med saker som jag kunde slänga/ge bort. Är nästan ingenting kvar i min byrå nu. Så skönt att ha det gjort!
Som ni förmodligen redan har sett är det lite omgjort på bloggen också vilken känns himla bra! Vill verkligen ha bloggen lite mer organiserad och var trött på min enkla svartvita design som fått hänga med ett tag nu. Kanske kommer den tillbaka om jag saknar den för mycket.
 
Nu ska jag dricka mitt favoritté med vanlijsmak och kolla lite serier innan jag lägger mig! Hoppas ni fått en bra start på veckan hörrni! :)

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: