Helgen

Fredag: På dagen hängde jag med Catta och då blev det shopping både i stan och på rusta. Mycket trevligt. Sen åkte vi båda hem till Hagaström för att äta och fixa till oss lite för att senare på kvällen träffa Kalle inne i stan för lite drinkar. (Sorry Kalle, du fick inte bli med på bild här hehe). Vi var på både Brända Bocken och Interpool. Själv lyckades jag ju slå sönder ett glas inne på Brända Bocken. Både vi och bartendern tyckte det var väääldigt rolig i alla fall haha. Det var en trevlig kväll med mina saknade kompisar!
 

Lördag: På dagen kom mormor över på fika och umgicks med oss. Jag skjutsade senare hem henne igen. På kvällen blev det väldigt spontant bestämt av mig att jag skulle ut. Hade verkligen tänkt stanna hemma och plugga men aja, YOLO. Duschade och fixade mig på en timme innan jag övningskörde exakt samma väg som när jag skjutsade mormor, men denna gång hem till Kalle. Där var det förfest och träffade på människor som jag inte sett på år typ. Så det var riktigt roligt! Det blev jag, Kalle, Josse och Trang som gick ut sen på Slick. I början var det så tråkigt tyckte jag men sen gick vi upp och dansade och fyfan vad roligt det var! Seriöst, det äger fan att dansa uppe! Så sjukt sköna och halvgamla låtar. Åh det var så roligt! Kvällen avslutades på Lido som nu har nattöppet innan vi åkte hem!
 
Har haft en jättebra helg. Idag har jag och mamma varit inne i stan och shoppat. Jag köpte 3 par skor faktiskt! Visar imorgon. Nu ska jag plugga innan jag ska kolla på Moraeus med mera kl 20. Hoppas ni också haft en bra helg! :)

Kommentarer
Linnéa Alpsten

Vad mysigt :D

       http://linneaalpsten.blogg.se/
FlizanLizan

Sv: så lite så :D
Allt bra med dig? :)

       http://flizanlizan.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: