Sleepover

 
 
I fredags var jag ju som sagt först i Söderhamn och sen på kvällen hade jag en mysmiddag med familjen innan jag tog bussen till Sofia där jag skulle spendera natten. Mysig kväll framför idol med Sofia och Anna! Senare på kvällen var både jag och Sofia aströtta så vi slocknade rätt fort i sängen efter att ha pratat om gamla lärare på Polhem haha... Dagen efter fick jag stressa hem för att senare åka på trav! Det var en första upplevelse för mig som jag berättar mer om i ett annat inlägg!

Kommentarer
Princess Lilla Lii

Åh, ser supermysigt ut, älskar övernattningar med kompisar! :)

Svar: Javisst, CBS har bekräftat det. Tycker att det låter sjukt, en spinoff serie, what liksom? Menmen, de kände väl att de inte riktigt var klara med How I Met Your Mother vilket jag tycker låter konstigt. Kan de inte bara hitta på en ny awesome serie?

       http://www.princesslillalii.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: