Day by day


I måndags spenderade jag min eftermiddag och kväll hemma hos Hanna! Bilderna är dock sen i somras för jag tog inga i måndags... Vi skulle ha Harry Potter maraton var det tänkt, men det blev bara två filmer. Jävlar var bra Harry Potter är alltså!! Hade nästan glömt det. Hade iallafall en hur mysig kväll som helst! Vi lagade mat som var asgod och till efterrätt gjorde vi kladdkaka med glass. Muuuums! Låg inne i Hannas rum o kika HP och lite chirre slank ner det också haha. Ganska grym måndag måste jag säga!
 
Idag har jag gått hemma o väntat på lite besked o lekt med Ellisen. Sen när jag blev för uttråkad tog jag bussen in till stan där jag köpte två par nya byxor. Mina favoriter som redan är billiga fick jag för 420 kr! För två par jeans, kan ni förstå! Gick sedan vidare mot friskis där en timmes svettig spinning väntade. Så skööönt! Nu ska jag läsa lite i min bok som jag lånade av Hanna innan "Bonde söker fru" och "Grey's anatomy" börjar. Ha det!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: