Dagen innan


Nu är kvällen innan resan här och resfebern känns i hela kroppen! Som vanligt är jag otroligt seg med att packa och har ärligt talat inte börjat än... Men jag kände att det är dags att ta tag i det där nu. En packlista har jag gjort iallafall, duktig som jag är, för flera dagar sedan faktiskt. Ska bli hur skönt som helst att komma bort en vecka och bara slappa och ta det lugnt. Glömma all stress som har med körkort och jobb att göra för ett par dagar. Nej nu ska jag faktiskt ta tag i packingen på allvar så att jag kan slappna av någon timme ikväll med KUWTK innan jag somnar. Och som om jag inte var nervös så det räckte inför flyget imorgon så hände det SJÄLVKLART en jävligt tråkig och jobbig grej ikväll. Men det verkar som om det inte är någon större fara iallafall.<3

Kommentarer
jessica

Vi kommer ha as kul! Längtar som fan efter att bara lata sig på stranden ;) <3

       http://Www.jeseng.blogg.se
pinkychick

Hejsan! Har nyss startat en skönhetsblogg där du får läsa om skönhet och en massa skönhetstips, smink, mode, nageldesign, håruppsättningar, hudvård, inredning och design och mycket annat skoj!
kika gärna in och släng in en kommentar.
Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll! / J

       http://pinkychick.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: