Onsdag

Hej! Sitter just nu på tåget mot Upplands Väsby där jag iallafall ska spendera den närmaste veckan med att jobba på simskolan. Ska bli kul faktiskt. Jessica har hållit mig sällskap i telefonen så tågresan inte tar allt för lång tid. Tycker det är dötrist att åka tåg nu för tiden, bli sååå uttråkad. Förut älskade jag att åka tåg men på senaste tiden har det blivit allt för ofta för att tycka det är kul. 

Idag så gick jag upp vid 07.10 för att skjutsa mamma till jobbet vid 07.30, åkte sen vidare mot mormor där jag lämnade av Elli! (Vi har en snickare hemma hos oss så det blir bäst att skaffa barnvakt åt henne). Stanna hos mormor och pratade lite med henne innan jag tog bilen vidare mot posten för att äntligen hämta ut mitt körkort!! Haha, det var ju inte vackert om man säger så.  När jag kom hem gjorde jag personlighetstest inför att vara au pair och svarade på alla mina au pair-mail! Så det kändes braaa. Tog sedan bilen ut till Valbo och Hanna där vi gick ut på en promenad. Eller en walktalk som jag brukar säga. När jag kom hem lagade jag mat till mig och fixade med massa saker. Packade en stor resväska inför kommande veckan. När pappa kom hem åkte vi för att hämta upp mamma och sen vidare på husvisning. Tyvärr var inte huset nå vidare men jag kan iallafall med ett tidigare tåg haha! Så här sitter jag nu på tåget! Ska byta till pendeln i Uppsala. En timme kvar till Väsby yeeeeay!


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: