New years eve


Haha vilka fina bilder jag bjuder på från gårdagen! Nyår igår alltså. Hade en jätterolig kväll tillsammans med massa roliga människor. Vi var hemma hos Julia på Brynäs. Klockan 16 började det med trerättersmiddag och allt var så gott. Jättebra gjort med maten girls! Sen vid kl 18 droppade det in lite fler folk. Kvällen var superkul med massa olika spel och så. Vid 12-slaget drog vi oss ner mot vattnet och stan för att kolla på fyrverkerierna. Hatar dock när folk skjuter raketer och grejer mitt på stan och vid busshållplatserna o så. När vi skulle hem sen så var bussen sen så kom inte hem förrns vid halv fyra på natten nästan och självklart hade jag glömt o ta med en nyckel, men det gick bra ändå!
 
Hade verkligen ett jättebra avslut på 2013 och jag är så taggat på hur 2014 kommer att bli! Den här året kommer utan tveksamhet att slå alla andra tidigare år. Kommer göra så mycket nya saker som jag aldrig gjort förut och verkligen få leva ut en dröm. Så glad att jag verkligen vågade ta steget. Can't wait! Ska berätta om mitt kommande år här på bloggen snart! Just nu håller jag på med en årsresumé.
 
Gott nytt år allihopa! Hoppas ni får ett underbart 2014 ♥♥♥

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: