Lista 2013


Har lite tråkigt såhär mitt i natten så vi kör på en lista:
 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, besökte nya städer i Sverige, Mallorca, gick på Bieber-konsert och blev antagen som au pair bl.a.

Hur har ditt 2013 varit?

Det har varit otroligt lärorikt men också väldigt jobbigt privat.

Blev du kär i år?

Nej.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

23 april och 25 oktober.

Vad är din största framgång 2013?

Körkortet och att jag äntligen fick mitt drömjobb som au pair!

Bästa köpet?

Bieber-biljetten!

Vad spenderade du mest pengar på?

Förmodligen Mallorca-resan och mat+kläder.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Sommaren, mina vänner, familjen, konserten, att jag ska flytta till USA...

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

"Wake me up" och "What does the fox say?".

Vem har du umgåtts med mest?

Helt klart Jessica då jag bodde med henne i ett halvår! Annars Sofia.

Har du haft ett förhållande under 2013?

Nej.

Vart reste du under 2013?

Mallorca. Glest på resfronten det här året faktiskt.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Ett kul jobb, nya spännande saker att se och uppleva och kärlek.

Vad gjorde du på din födelsedag?

Åt god mat och fika med familjen och s+j, fick presenter, gick på systemet och var på Interpool på kvällen med Josse!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Ja, massor.

Vem saknade du?

Alla från Gävle när jag var i Väsby och alla i Väsby när jag var i Gävle.

De bästa nya människorna du träffade?

Några sköna människor från mina två jobb och några kompisars kompisar.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Fuck all jävla stress och ångest från 2013. 2014 kommer bli det mest annorlunda, sjukaste, roligaste och mest lärorika året i mitt liv hittills. Är så jävla pepp och nervös så det finns inte!


Kommentarer
Alva

Sv: tack så mycket!! Ja allt är bra med mig, hur är det själv?<3

       http://alvalinds.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: