Senase tiden

 
Har typ panik för att jag inte bloggat på jättelänge! Lite som har hänt på sistone då... Håller på med au pair-grejerna för fullt vilket känns riktigt bra. Har tränat riktigt mycket på sistone också och det känns som om jag blir bättre och starkare för varje gång jag är där. Catta bjöd mig på bio en dag. Älskar att gå på bio alltså. Hängde med pappa och Elli vid Hillesjön en dag och pappa åkte skridskor. Sven kom ju med jättemycket snö som var så fint, men nu har typ allt smält bort tråkigt nog. Eller ja... Inte allt. Tobbe och jag har julshoppat och han bjöd på lunch. Har faktiskt köpt klart alla julklappar vilket känns awesome! Sofia och gick även på köpis en dag och letade julklappar och klänning till henne. Det enda jag kom därifrån med var två krokar från Ikea haha... Åt en väldig god sallad på Espresso House där också!
 
Ikväll ska jag hem till Hanna och vi ska kika på gamla julkalendrar! Kommer bli awesome. :D

Kommentarer
SV: Jessica

Låter mysigt :) Du får komma hit till väsby också så kan vi åka in till gamla stan och köpa brända mandlar (a) Kram

       http://jessicae.devote.se
maja alshorn (eey)

det ser mysigt ut! så söt hund!!

       http://eey.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: