Torsdag


Idag åkte jag och Josse in till stan där jag först hade ett ärende på arbetsförmedlingen. Stackars Josse fick sitta där inne i en timme och vänta på mig, hehe. Förstår inte själv hur jag kunde bli sittandes där inne och snacka i en timme. Efter det gick vi till Java för att äntligen få i oss lite lunch. Blev en kyckling och fetaost-sallad för min del som var god! Under tiden vi var i stan hann vi se två kändisar och en kille som spottade mot två Sverigedemokrater.
På kvällen blev det lite övningskörning för mig innan jag gick på ett cirkelfyspass som var riktigt jobbigt! Nu ligger jag bara i sängen och chillar med lite KUWTK-avsnitt. Perfekt.
 
BTW, Josse tar ju snart sitt pick och pack till London för att bo där som Au pair ett halvår (!!!) så om ni vill följa hennes resa så bloggar hon på http://jjosefinehjelte.blogg.se

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: