A new day


Denna dag har minst sagt varit spännande! Klev upp tidigt på morgonen för att åka med Josse till tingsrätten för att kolla på en rättegång. Fråga inte varför haha, sånt vi tycker är kul att göra på fritiden. Rättegången var sjukt intressant och spännande faktiskt! Det handlade om Narkotikabrott och vi fick se när en polisman kom in och vittnade och sa en sån där ed där man lovar att tala sanning. Sjukt coolt. Hen dömdes till böter och villkorlig dom. K tänker ni.
Sen uträttade vi massa ärenden på stan, eller Josse rättare sagt och åt lunch på flanör. Josse har tjatat på mig att jag ska färga hennes hår men jag har typ vägrat. Tillslut gick jag med på att göra det och av någon konstig anledning gjorde jag det också!! Men har i och för sig tänkt ett tag på att färga mörkare och det passar väl bra nu till hösten. Lite förändringar är väl alltid kul! Plus att mitt fan inte var snyggt innan alltså...
På kvällen åkte jag tillbaka in till stan för ett fyspass. Riktigt jobbigt och benen höll mig knappt uppe på vägen ut därifrån. Dock har jag sträckt ryggen eller nåt liknande nu.......
 
Aja, ska sluta skriva. Brukar inte skriva såhär mycket. Tycker det är rätt drygt med mycket text och lite bilder, men så fick det bli den här gången! Ciao!
 
Ps. Visst har min hund en jävla skön stil va?

Kommentarer
SV: Jessica

Jag använder instagram till att redigera bilder på mobilen ;) Haha

       http://jeseng.blogg.se
Isabella (tinkerbella.se)

Svar: armbandet är från stylebystories.se :D Kram

       http://tinkerbella.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: