Upplands Väsby


I söndags eftermiddag åkte jag alltså hem till Jessica i Upplands Väsby, mitt gamla hem. Vi bestämde tillsammans med T-B att vi skulle spendera kvällen i Kista med bowling, middag på O'learys och till sist bio på det Vi såg Gravity som var riktigt cool att se faktiskt! Hade en väldigt trevlig kväll helt enkelt. När vi kom hem slocknade jag rätt fort och vaknade kl 08 dagen efter haha. What is wrong with me? Senare på dagen körde jag mig själv och Jessica till Max för lunch och sen tog jag tåget hem strax före tre. När jag kom tillbaka till Gävle gick jag, mamma och pappa på en lägenhetsvisning. Lägenheten är verkligen hur cool som helst. Skulle lätt kunna tänka mig bo där!
 
Just nu sitter jag hemma i soffan och har en hel del att ta tag i. Ska försöka bli klar med det innan mamma kommer hem då vi ska ut på en promenad. Ha det gött!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: