Fredagsmys


Äntligen blir det dags för lite fredagsmys efter denna dag! Är helt slut i både kropp och knopp. Ställde klockan imorse på 07.30 och kom upp vid 08.00, grymt jobbat Erkan! (Haha, kan inte kalla mig själv för Erika). Då blev frukost och lite tv-häng innan jag ägnade nån timme åt körkortsboken. Pluggilugg. Smörjde in kroppen med brun utan sol också. Sen så tog jag tag i massor av au pair-mejl. Så jobbigt men också roligt. Tog sedan ut Elli på en promenad innan jag tog bussen in till stan. Shopping stod nu på schemat. Fick med mig hem en sak av fyra som stod på min shoppinglista. Skulle köpa en ny träningströja. Har ju bara ett linne som jag nu använder varje gång jag tränar, folk på friskis måste tro jag är aslortig av mig! Gick in på stadium och hittade en tröja jag gillade. 199 kr kostade den. MEN, man fick 2 för 199 kr haha. Så det spelade ingen roll om man tog 1 eller 2, priset blev ändå 199 kr. Fett nice! Tog 2 såååklart. Har alltid tur när jag ska köpa träningskläder. Köpte även världens finaste halsband typ på Gina. Ni får se senare! Sedan styrde jag benen mot friskis, där ett spinningpass väntade. Med träningsvärk i benen från gårdagens cirkelfys kämpade jag mig igenom passet. Härligt var det! Efter träningen mötte jag upp mamma och så övningskörde jag hem. På vägen köpte vi med oss mat, kyckling och ris för mig och pizza till resten av familjen. Väl hemma har jag duschat och ätit såklart, gjort ett körkortstest som gick riktigt bra. Nyss har jag hackat grönsaker och blandad en dipp som vi ska äta till kvällens fotbollsmatch! Så sjukt taggad på den här matchen!! Ska läsa i körkortsboken nu i en kvart innan matchen börjar och jag äntligen kan få njuta av fredagsmyyyyyys!

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: