Första advent


Idag har det varit en väldigt bra dag! Gick upp vid 10 o åt frukost och gjorde mig klar typ. Pyntade sen med julpynt i mitt rum så det är fint o mysigt nu. När klockan slog 12 hade jag en Skype-dejt med Josse och Sofia! Vi pratade på om allt och ingenting i ca en och en halv timme. Så det var kul, höra hur Josse hade det i London o så! Snart får jag träffa henne igen också wiiiie! Tog sedan buss in till stan tillsammans med Catta för att kika på skyltsöndagen. Gick även runt på stan o leta lite julklappar. Har nog hittat lite fina saker att köpa faktiskt. Tog även en "fika" innan vi gick vidare till bockinvigningen. Blev väldans mycket fina fyrverkerier också. Senare mot kvällen blev det dags för ett cirkelfyspass och då träffade jag på Johanna på friskis så jag tvingade med henne på passet också hihi. Shit vilket härligt pass det var. Massa nya övningar som jag inte gjort förut. Det var asjobbigt med ändå jättekul! Kändes så jävla härligt. Den här veckan kan jag bocka av två spinningpass och två cirkelfyspass. Perfekt!
 
När jag kom hem igen sen blev det lite adventsmys med familjen framför Solsidan. Hoppas ni också haft en härlig första advent!

Kommentarer
JOSSE

Åååh längtar tills vi seeeeeees!!

       http://jjosefinehjelte.blogg.se
Matilda Värdig

Hej, var gärna med i min exklusiva tävling på min blogg! Kram! :)

       http://matildavardigs.blogg.se
MAKEUP BY LEO

Låter som en jättemysig dag! :)

       http://leosstudio.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: