Christmas inspiration


Åh vad jag älskar julen och allt som har med den att göra! December kan ju vara världens mysigaste månad alltså. Idag hittade jag dom första julklapparna också. Känns som fina julklappar och helt rätt till den personen. I år ska vi fira jul i Kungsberget, så det blir lite skidåkning. Kommer bli spännande då det var flera år sedan jag åkte slalom. Men det ska nog gå bra! Vill faktiskt ha lite snö nu också. Trodde aldrig jag skulle säga det men... Det blir så himla fint när det ligger vit snö på marken ju. Kan inte förstå att det snart är julafton liksom... Vad händer med tiden egentligen?

Kommentarer
hanna

åh så mysig inspiration !:D

       http://fitnessinspiration.webblogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: