I'm gonna miss you when you're gone


Önskar lite att jag var här just nu. ↑ I mitt andrahem i Upplands Väsby. Min moster har nu sålt huset och det kommer snart få nya ägare som bor där. Bodde liksom där i ett halvår och älskade det! Älskar huset och älskar Upplands Väsby. Tycker detta är jättesorgligt. Kan liksom aldrig komma tillbaka till just det huset där jag bodde nå mer. Min familj som jag bodde med där är inte längre en familj. Usch, nu ska vi inte vara negativa nå mer. Bilderna är ifrån min och Jessicas tjejkväll vi hade när vi bodde ensamma i huset i två veckor! Jag lagade tacos till oss, vi la ansiktsmask och färgade hår. Så fin kväll!

Kommentarer
jessica

Kommer också sakna det! Du får komma till mig när jag fixat en lägenhet så kan vi ha nya spakvällar ;)

       http://jeseng.blogg.se
Josefin

sv: haha ojj, jaa du har sagt det tidigare att vi liknar men jag kan verkligen inte se en likhet i oss två :D

       http://fotojosefin.blogg.se



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: