Besök hos moster


I lördags styrde jag, mamma och mormor bilen mot Stockholm. Närmare bestämt Vällingby, dit min moster har flyttat. Hon fick en väldigt fin ljuslykta av oss i inflyttningspresent och en blomma. Vi hade en väldigt trevlig dag med shopping i Vällingby centrum där mamma gick loss på lagerhause. Senare mot kvällen kom även min kusin Johan och vi åt en god middag och drack gott vin, myspys! Dagen avslutades i soffan framför "Så mycket bättre" med lite snacks. Mormor och jag slocknade redan vid kl 22 då vi gick och la oss haha. (Skäms nästan). Medans dom andra fortsatte kvällen med filmtittande.
Dagen efter vaknade jag någon gång när klockan stod på 07(!). Skönt med en extra timmes sömn, dock så o-nice att sova på luftmadrass. Så kan det gå när man är yngst i sällskapet. Nog om sömn, vi började söndagen med en sväng till centrum igen där mamma glömt köpa lite saker på Lagerhause haha, plus att hon hittade lite till såklart. Jag hittade äntligen en mössa jag gillade! Hemma hos Monika igen blev det lunch innan vi styrde bilen mot Upplands Väsby. Jag stannade kvar där hos Jessica medans mamma och mormor fortsatte hemåt.

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: