Välkommen!



Välkommen till min nya blogg! Det här bli förhoppningsvis min sista blogg jag gör, har ju haft ett antal innan. Men denna känns riktigt bra faktiskt. Tror jag kommer stortrivas här. Vet dock inte om jag kommer byta bloggnamn, vi får se om jag kommer på något roligare namn. Bloggdesignen är inte heller klar men jag har ett sådant sug efter att blogga då jag haft bloggpaus i fleeera veckor så jag börjar redan nu! Har så mycket fina bilder jag vill visa och känner att jag har riktigt mycket inspiration för tillfället. Hoppas ni kommer gilla min nya blogg och vill stanna och följa mig här istället för den gamla!

För er nya läsare kan jag berätta att jag heter Erika Edorsson och att det är jag som syns på bilden ovan. Jag är 19 år gammal och bor i staden Gävle. Tog studenten nu innan sommarn och har ingen aning om vad det kommer bli av mitt liv. Annars så gillar jag att fota och det gör jag med min Nikon D5000. Kommer komma ett mer detaljerat inlägg om min kamera + objektiv med tillbehör. Är inget geni när det gäller foto men man lär sig mer för varje dag. Jag älskar att resa och skulle villja besöka så många olika länder! Dock är jag livrädd för att flyga så det är inte bästa kombinationen. Men det är helt klart värt en flygresa för att ta sig till något fint land. Jag är en ganska blyg tjej men när jag är med mina vänner är jag helt annorlunda, en riktigt pajas. Nu tänker jag inte tråka ut er längre med information om mig, det kommer under bloggandets gång skulle jag tro. Hoppas ni gillar det ni ser och tittar in igen. Gör gärna min dag genom att följa mig på bloglovin'!

Kommentarer
Alexics

Fin blogg!

Intresserad av bloglovinbyte? :)

       http://alexics.blogg.se/
Δlexics

REPLLY: så lite så!

Några planer inför dagen? :)

       http://alexics.blogg.se/



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: